TEST: RAJSTOPY Equilibrium 80DEN


TEST: FALKE EQULIBRIUM 80DEN

Zima w pełni, więc tym razem testujemy dla Was ciepłe rajstopy. Mimo iż głównym zadaniem rajstop zimowych jest ochrona przed zimnem to nadal chcemy w nich pięknie wyglądać! Do najnowszego testu wybraliśmy więc rajstopy Equilibrium, które łączą przyjemne z pożytecznym. 


Na początek, najciekawsze informację 😅😅😂😂, czyli dane techniczne: 

Rajstopy "Equilibrium" 80 DEN, 
posiadają oryginalny żakardowy wzór w dwóch odcieniach. 
Skład: 95% poliamid, 5% elastan. Wysoki poziom komfortu gwarantuje doskonały krój FALKE.


Pranie: 30 stopni w woreczku na bieliznę, lub ręcznie. 
Ok, a teraz do rzeczy :) Rajstopy we wszystkich 3 wariantach wyglądają ekstra! 


 Ja wybrałam czarne, pasują do wielu stylizacji.


Po pierwszym założeniu od razu czuć jakość, rajstopy są miękkie, delikatne, dobrze krojone i przede wszystkim dobrze leża, nie ściągają się. 





Początkowo byłam sceptycznie nastawiona do faktury tych rajstop, zastanawiałam się czy nie będzie mi w nich zimno ze względu na żakardowy wzór. Jednak okazało się, że trzymają ciepło nie gorzej niż inne 80-tki dobrej jakości, a przy tym wyglądają bardzo dobrze. 
Kolejny ich plus to oryginalność, nie znajdziecie ich w każdej sieciówce. 

Testowałam je przed 2 miesiące, nosząc często, piorąc wiele razy i (aż sama jestem w szoku)  są jak nowe, oprócz tego, że nie umiem ich tak pięknie składać jak były złożone w oryginalnym pudełku to niczym nie różnią się od nowych. Kolejny raz okazało się, że precyzja i dokładność niemieckiego producenta FALKE nie ma sobie równych!! 

Więcej informacji znajdziecie tutaj: 






Komentarze

Popularne posty