TEST: RAJSTOPY TEINT INVISIBLE 10DEN


Witam wszystkich!
Dziś będę testować rajstopy firmy Le Bourget. Na letnie upały mają specjalną linię "Teint Invisible 10 den". Są to cieniutkie rajstopy, które nadają nogom naturalny wygląd. Można zakładać je do odkrytych butów dzięki niewidocznemu wzmocnieniu palców i płaskim szwom. Mają wyprofilowaną stopę, a dla pełnego komfortu i higieny bawełniany klin. Producent po krótce przedstawił rajstopy jako - idealne na lato! Zatem sprawdźmy to!


Rajstopy są bardzo delikatne i miłe w dotyku. Od razu można zauważyć, ze są cieniutkie. Na pierwszy rzut oka mogę powiedzieć niewiele, dlatego biorę się za ich zakładanie, a dzięki wyprofilowanej stopie która pokazuje przód i tył, bardzo sprawie mi to idzie :)

Moje pierwsze wrażenia po założeniu rajstop - bardzo dobrze dopasowały się do sylwetki, nie ściągają się, pas trzyma i co najważniejsze nie spadają w kroku.

Podstawą jest dobrze dobrany kolor. Latem nasza skóra jest opalona dlatego musimy uważać na to, żeby przez źle dobrany kolor rajstopy nie były widoczne ( za jasne ), albo robiły nam sztuczną opaleniznę (za ciemne ).
Ja wybrałam idealnie z czego bardzo się cieszę :)
Teraz trochę o odpowiedniej pielęgnacji. Producent zaleca delikatne pranie w temperaturze max. 40 stopni bez wirowania i suszenia. Rajstopy najlepiej prać w specjalnym woreczku. (LINK)

Zgodnie z instrukcją wyprałam moje rajstopy. Efekt? Rajstopy wyglądają jak po wyciągnięciu z pudełka. Są całe, niepozaciągane, kolor się nie zmienił.

Podsumowanie: Powiem Wam , że ja - jako osoba która nie przepada za rajstopami, miałam ciężko wyobraźić sobie noszenie ich tym bardziej w lato, ale po tym teście ZMIENIŁAM ZDANIE! Był to bardzo dobry wybór. Rajstopy są prawie niewidoczne więc śmiało można je zakładać do wszystkiego. Najbardziej obawiałam się, ze jak rajstopy są takie cieniutkie to zaraz coś mi się z nimi stanie, ale są bardzo wytrzymałe!
Można je znaleźć tutaj:






Komentarze

Popularne posty