TEST: KOSTIUM KĄPIELOWY ELEGANT PAIR


TEST: KOSTIUM KĄPIELOWY ELEGANT PAIR

Dziś testuję kostium kąpielowy marki Elegant Pair. 
Wybór nie był łatwy, oferują wiele ciekawych modeli:


No cóż trzeba było się zdecydować:


Wybrałam ten model, bo lubię żywe i jaskrawe barwy zwłaszcza latem - 
na pewno zwracają uwagę :):):)



Po wyjęciu z opakowania kostium jest miły w dotyku, sprawdzam metkę: w 82% jest wykonany z poliamidu
 i 18% z elastanu. Usztywniane miseczki, które ładnie podkreślają biust to atut, stanik ma regulowane ramiączka, które można odpiąć, co ma nieocenioną wartość przy opalaniu...kostiumu bez możliwości usuwania ramiączek 
nie biorę w ogóle pod uwagę. 
Zakładałam go bez ramiączek, nic mi się nie zsuwało.
Nie musiałam go poprawiać nawet podczas pływania itp.
Majtki typu bikini w biało-niebieskie paski są dobrze wyprofilowane, 
dodatkowo mają gumkę.

Moje pierwsze wrażenia po założeniu stroju? Jest wygodny, nie uciska, super wygląda. Ciekawy kolor świetnie podkreśla letnią opaleniznę. Nie polecam tego koloru dla osób z jasną karnacją, myślę że neony idą w parze tylko z opalenizną, ale latem łatwiej się opalić niż dobrać odpowiedni kostium więc jak spodoba wam się kiedyś neonowe bikini warto zaryzykować i mieć motywację do opalania
jeszcze przed urlopem!



Według zaleceń na metce trzeba go prać ręcznie. 
Ja natomiast wyprałam go w pralce w temp. 30 °C. 
Po praniu: kolor tak samo nasycony jak i przed, 
wygląd miseczek przed i po praniu ten sam.

Podsumowując: 
-dobrze wykrojona miseczka stanika, 
sprawdzi się też u osób z mniejszym biustem
-letni neonowy kolor podkreśli opaleniznę
-gumka i ramiączka zabezpieczą stylizację :):)

Zdecydowanie polecam!



Komentarze

Popularne posty