TEST: RAJSTOP KYOTO FALKE



Testów ciąg dalszy :)

Masz już dość nudnych jesiennych rajstop, ale nadal je wybierasz w obawie, że bardziej odważne wzory się nie sprawdzą w Twojej garderobie??  Też tak myślałam, ale w końcu postanowiłam zaryzykować i przetestować 
coś odważniejszego :)


Wybrałam: eleganckie rajstopy FALKE z nadrukowanym wzorem kwiatowym w kolorze bordowym.




Myślę, że to dobry kompromis pomiędzy zwykłymi kryjącymi rajstopami,
a szalonymi wzorami. 
Ten model pasuje i na co dzień i na wyjątkowe okazję - zależy z czym go zestawimy. 



Trochę teorii: 
Grubość: 60 DEN - dla mnie idealna grubość na sezon jesień/zima, nie jest mi w nich zimno na zewnątrz, a w pomieszczeniach się nie topię :)
Skład: 91% poliamid, 9% elastan

A teraz praktyka:







Komfort noszenia tych rajstop jest naprawdę wysoki- producent podaje, 
że zapewnia go specjalny krój FALKE. 
Jakkolwiek by nie było rajstopy się nie zsuwają, są mięciutkie, kolor jest nasycony. Jakość na szóstkę!!


Wzór nie rozciąga się, kwiaty rozkładają się równomiernie nawet na kolanach!



Pranie? 
Producent zaleca pranie ręczne lub w specjalnym woreczku. 
Po upraniu rajstopy wyglądają jak nowe - na zdjęciu rajstopy po 5 praniu w woreczku na bieliznę. Oczywiście w pralce :D






Testowałam je dla Was dwa miesiące i jestem bardzo zadowolona, brak jakichkolwiek śladów użytkowania!! 

Znajdziecie je jeszcze w wersji czarnej i granatowej:



Uważam, że to mój najlepszy wybór rajstop w tym sezonie,
 ożywiają stylizację i są niezwykle trwałe. 
Szczerze POLECAM!!

Więcej szczegółów znajdziesz tutaj.

















Komentarze

Popularne posty