TEST RAJSTOP WOLFORD MAT OPAQUE 80DEN



TEST WOLFORD MAT OPAQUE 80 DEN



Przetestowałam dla Was klasykę zimowych rajstop, NIEZASTĄPIONE Wolford 80DEN.


Tak dobrze wyczuliście od początku byłam pozytywnie nastawiona, dlaczego? Wolford to niezawodna Austriacka marka-pończosznicze Ferrari :) To jeden z ich klasycznych modeli, nosi się je baaardzo długo znam rekordzistkę, która nosiła je prawie 10 lat!


Po założeniu wrażenie nadal pozytywne, eleganckie, mięciutkie, od razu widać jakość.




Postanowiłam przetestować je w różnych warunkach atmosferycznych. Było mi ciepło nawet przy minusowej temperaturze, a należę do typowych zmarźlaków 😀😀☃☃☃



Jaki jest najczęstszy problem grubszych rajstop? Wchodząc do nagrzanego pomieszczenia jest nam od razu gorąco, pocimy się. Ten model oddycha więc problem mamy z głowy. 



Czarne, gładkie, aksamitne - pasują do wszystkiego!

Kolejna zaleta są matowe, nie wiem jak oni to robią, ale rajstopy mają odcień głębokiej, nasyconej czerni nie ma prześwitów, są równomierne, wszędzie tak samo czarne.

Po praniu w pralce w worku na bieliznę nie ma żadnych zmian, rajstopy są jak nowe!


Polecam są to najlepsze rajstopy na zimę jakie testowałam, mam nadzieję, że posłużą mi baaardzo długo, bo nie wyobrażam sobie już nosić innych.


Poniżej trochę danych technicznych:


Rajstopy Wolford Ma Opaque 80 DEN: w pelni kryjące, wyprofilowana stopa, miękki pas z logiem Wolford, bawełniany pas i klin. Skład: 97% poliamid, 3% elastan.


Dowiedziałam się, że tajemnica trwałości Rajstop Mat Opaque 80 den kryje się w unikalnej technologii platerowania :)



Podsumowując: Warte swojej ceny, są świetne!!
Więcej informacji znajdziecie tutaj:
https://eleganckapara.pl/Rajstopy-AT-Wolford-80-DEN-p2431













    Komentarze

    Popularne posty