TEST: SHELINA 12 FALKE


Testujemy dla Was kolejne rajstopy!
 Tym razem wybór padł na model Falke, 
Shelina 12 DEN


Opakowanie wygląda zachęcająco, a więc do dzieła ! :)
Tabele na opakowaniu pomogła mi dobrać rozmiar. 
Pierwsze wrażenie?



Rajstopy wyglądają jakby pozostały na nich promienie zachodzącego słońca, jestem zachwycona !



Z przyzwyczajenia wiem, że mam dość duże szczęście do „zaciągania” rajstop przy wkładaniu, dla bezpieczeństwa włożę rękawiczki. Rajstopy mają bawełniany klin, niewidoczne wzmocnienie palców oraz płaskie szwy, myślę, że są idealne do odkrytych butów. 



Po założeniu, mogę szczerze powiedzieć, że rajstopy są tak delikatne, że prawie w ogóle nie czuję, że mam je na sobie. Dodają delikatną poświatę i sprawiają wrażenie, że skóra połyskuje. Polecam te rajstopy Paniom, które mają bladą skórę, niepodatną na opalanie :) Dokładnie taką, jak moja :(
Efekt wizualny bardzo mi się podoba, komfort noszenia jest bardzo wysoki, 
rajstopy nie zsuwają się.



Czy mają jakąś wadę? Niestety tak - widać przez nie blizny. Osoby, które mają takie problemy raczej nie bedą zadowolone z tego efektu. Sama niestety zaliczam się do tej grupy i mimo tego, że większość osób nie zwróci na to uwagi,
 to dla mnie jest to dyskomfort. 



Warto mieć choć jedną parę takich niewidocznych, dodających skórze blasku rajstop zwłaszcza w zbliżającym się wielkimi krokami karnawale!!!



Rajstopy należy prać w 30 stopniach, w woreczku przeznaczonym do prania rasjtop, nie można używać wybielacza. Ja natomiast tak delikatne rasjtopy wolę prać ręcznie :) 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty